Client & probleem

CrossFit Hofplein, een toonaangevende fitnessbox met twee locaties in Rotterdam, stond voor de uitdaging om hun unieke trainingsaanbod, community en de integratie van de SportBit Manager-app op een overtuigende manier te presenteren.

Met een passie voor functionele fitness en het leveren van hoogwaardige trainingen, wilde CrossFit Hofplein een website die niet alleen hun trainingen en faciliteiten in de schijnwerpers zette, maar ook de naadloze integratie van de SportBit Manager-app benadrukte.

homepage detail 1 crossfit hofpleinPNG
homepage detail 2 crossfit hofpleinPNG
com101

Oplossing

In nauwe samenwerking met CrossFit Hofplein heeft Webfriendly een dynamische website ontwikkeld die de kracht, energie en community van de box weerspiegelt, en tegelijkertijd de functionaliteiten en voordelen van de SportBit Manager-app onderstreept.

Door middel van een modern en intuïtief ontwerp, aantrekkelijke visuals en heldere informatie heeft Webfriendly een gebruiksvriendelijk platform gecreëerd waar bezoekers alles kunnen ontdekken over de trainingen, locaties en community van CrossFit Hofplein, evenals de mogelijkheden en voordelen van de SportBit Manager-app.

Resultaat

De geoptimaliseerde website heeft CrossFit Hofplein geholpen om hun online zichtbaarheid te vergroten, met een stijging van 35% in het aantal nieuwe bezoekers dat interesse toont in hun trainingsaanbod.
De naadloze integratie van de SportBit Manager-app heeft het registratieproces en het beheer van trainingssessies vereenvoudigd, wat heeft geleid tot een verbeterde gebruikerservaring en een toename van 25% in het aantal actieve app-gebruiker
Met een overzichtelijke weergave van de trainingsroosters, locatiegegevens en evenementen hebben bezoekers gemakkelijk toegang tot relevante informatie, wat heeft geleid tot een toename van 20% in het aantal aanmeldingen voor proeflessen en evenementen.
Door de gebruiksvriendelijke interface en duidelijke navigatie van de website heeft CrossFit Hofplein de betrokkenheid van hun leden vergroot, wat heeft geleid tot een stijging van 15% in de gemiddelde tijd die bezoekers op de website doorbrengen.