Client & probleem
Praktijk Noordzij, een toegewijde praktijk die gespecialiseerd is in het bieden van diverse therapieën en onderzoeken om mensen te helpen weer gezond te worden, stond voor de uitdaging om hun diensten op een effectieve manier te communiceren en klanten te bereiken.
Met Romy als de enige medewerker en een focus op coaching, was het belangrijk voor Praktijk Noordzij om een online aanwezigheid te hebben die hen zou helpen om potentiële klanten te informeren over hun diensten, expertise en benadering op het gebied van gezondheid en welzijn.
Oplossing
In nauwe samenwerking met Praktijk Noordzij heeft Webfriendly een professionele oplossing ontwikkeld om hun online zichtbaarheid te vergroten en een platform te bieden voor het delen van informatie over de diverse therapieën en onderzoeken die zij aanbieden.
Door middel van een gebruiksvriendelijk ontwerp en heldere communicatie heeft Webfriendly een overzichtelijke website gecreëerd voor Praktijk Noordzij. Het platform biedt gedetailleerde informatie over de verschillende therapieën, onderzoeken en coachingdiensten, waardoor potentiële klanten een duidelijk beeld krijgen van wat zij kunnen verwachten.